
Οι υπηρεσίες μας για μια Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (ΑΜΚΕ) , Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση (ΚοινΣΕπ) ή Σύλλογος
Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (ΑΜΚΕ) αποτελεί νομικό πρόσωπο στο οποίο ο πραγματικός της χαρακτηρισμός
και οι σκοποί της, όπως θα ορίζονται από το καταστατικό, να είναι μη
κερδοσκοπικού χαρακτήρα όταν πληρούνται κάποιες συγκεκριμένες
προϋποθέσεις ή και κερδοσκοπικού υπο κάποιες άλλες.
Το γραφείο μας προσφέρει στις εταιρείες τα εξής πακέτα:
Το Απλό Πακέτο είναι το απόλυτο οικονομικό πακέτο. Εμπεριέχει τις απολύτως απαραίτητες λογιστικές υπηρεσίες ώστε να είναι όλα σύμφωνα με όσα ορίζει η φορολογική νομοθεσία.
Το Βασικό Πακέτο περιλαμβάνει όλα όσα είναι απαραίτητα προκειμένου, η εταιρεία. να είναι καλυμμένη φορολογικά / λογιστικά στα πλαίσια του νόμου. Επιλέγει η ίδια της πηγές από όπου αντλεί την πληροφόρησή της και σχεδιάζει τις μελλοντικές κινήσεις με δική της ευθύνη. Η εταιρεία μας συνδράμει αποφασιστικά βοηθώντας στη διαχείριση του προσωπικού και στις υποθέσεις του με την εφορία.
Το Πλήρες Πακέτο συμπεριλαμβάνει πλέον του Βασικού, πολύτιμα εργαλεία που θα βοηθήσουν την εταιρεία να πορευτεί με μεγαλύτερη ασφάλεια στο δύσκολο και απαιτητικό εταιρικό γίγνεσθαι.
- Η Κατάσταση Ταμειακών Ροών δίνει στην Εταιρεία πληροφορίες για την ταμειακή της ρευστότητα, για τον «κύκλο» του χρήματος μέσα σ’ αυτήν και τοποθετεί το τζίρο, τις πωλήσεις στην πραγματική τους διάσταση.
- Η υποστήριξη και πληροφόρηση σχετικά με προγράμματα απασχόλησης και κατάρτισης του ΟΑΕΔ, δίνει μια σημαντική βοήθεια στην Εταιρεία, με κόστος που μπορεί να αντέξει.
- Ο φορολογικός σχεδιασμός σκοπό έχει να προστατεύσει την Εταιρεία από ακούσια καταβολή επιπλέον φόρου από αυτόν που θα μπορούσε να καταβάλει, αν είχε συμβουλευτεί κάποιον ειδικό.
- Η υποβολή ερωτημάτων (3) τριών ανά μήνα έχει καίρια σημασία καθώς μπορεί να δώσει στην Εταιρεία την απαραίτητη γνώση προκειμένου να επιλέξει και να αποφασίσει σχετικά με το μέλλον της.
- Η ενημέρωση με emails προσθέτει αξία στην υποστήριξη που παρέχουμε στην Εταιρεία, δίνοντάς φιλτραρισμένες πληροφορίες που θα της χρησιμεύσουν στο διοικείν και το αποφασίζειν.

Σημειώνεται εδώ ότι τα παραστατικά προς καταχώρηση τα προσκομίζει ο πελάτης στην εταιρεία μας, μέσα στο προκαθορισμένο διάστημα που συμφωνήθηκε για τα 2 πρώτα πακέτα, ενώ για το Πλήρες πακέτο αναλαμβάνουμε εμείς την παραλαβή των παραστατικών. Επίσης η επιλογή ενός πακέτου προϋποθέτει την παραμονή σε αυτό για τουλάχιστον έξι (6) μήνες πριν την αλλαγή σε κάποιο άλλο.
Παρέχεται έκπτωση 10% για εφάπαξ καταβολή του ποσού στο Βασικό και το Πλήρες πακέτο.
- Απλό Πακέτο με κόστος από € ανά μήνα.
- Ετήσια Εταιρική Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Ε5),
- Ετήσιο Δελτίο οικονομικών στοιχείων (Ε3),
- Δήλωση Ακινήτων (Ε9) της εταιρείας,
- Μισθωτήρια της εταιρείας,
- Τήρηση Μητρώου Παγίων,
- Έκδοση Φορολογικής και Ασφαλιστικής Ενημερότητας,
- Καταχώρηση παραστατικών – ενημέρωση των βιβλίων της εταιρείας,
- Συγκεντρωτική Κατάσταση Τιμολογίων Πελατών ή και Προμηθευτών,
- Δηλώσεις Παρακρατούμενων Φόρων (Περιοδικές, Εκκαθαριστική),
- Δηλώσεις Φ.Π.Α. (Περιοδικές),
- Ανακεφαλαιωτικοί Πίνακες Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών,
- Δηλώσεις Intrastat.
- Βασικό Πακέτο με κόστος από € ανά μήνα.
- Ετήσια Εταιρική Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Ε5),
- Ετήσιο Δελτίο οικονομικών στοιχείων (Ε3),
- Δήλωση Ακινήτων (Ε9) της εταιρείας,
- Μισθωτήρια της εταιρείας,
- Θεώρηση Βιβλίων και στοιχείων, γνωστοποίηση έναρξης/μεταβολής/παύσης Φ.Μ. ή Τ.Μ.,
- Τήρηση Μητρώου Παγίων,
- Έκδοση Φορολογικής και Ασφαλιστικής Ενημερότητας,
- Προσλήψεις – Αποχωρήσεις – Απολύσεις εργαζομένων,
- Καταχώρηση παραστατικών – ενημέρωση των βιβλίων της εταιρείας,
- Συγκεντρωτική Κατάσταση Τιμολογίων Πελατών ή και Προμηθευτών,
- Δηλώσεις Παρακρατούμενων Φόρων (Περιοδικές, Εκκαθαριστική),
- Δηλώσεις Φ.Π.Α. (Περιοδικές),
- Ανακεφαλαιωτικοί Πίνακες Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών,
- Δηλώσεις Intrastat,
- Μισθοδοσία (1-3 εργαζόμενοι με 5€ για κάθε επιπλέον εργαζόμενο) – Βεβαιώσεις Αποδοχών, Αποδείξεις Πληρωμών,
- ΑΠΔ ΙΚΑ,
- Πλήρες Πακέτο με κόστος από € ανά μήνα.
- Ετήσια Εταιρική Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Ε5),
- Ετήσιο Δελτίο οικονομικών στοιχείων (Ε3),
- Δήλωση Ακινήτων (Ε9) της εταιρείας και των εταίρων,
- Μισθωτήρια της εταιρείας,
- Θεώρηση Βιβλίων και στοιχείων, γνωστοποίηση έναρξης/μεταβολής/παύσης Φ.Μ. ή Τ.Μ.,
- Τήρηση Μητρώου Παγίων,
- Διεκπεραίωση στο τμήμα Μητρώου εργασιών που άπτονται της επιχείρησης,
- Έκδοση Φορολογικής και Ασφαλιστικής Ενημερότητας,
- Προσλήψεις – Αποχωρήσεις – Απολύσεις εργαζομένων,
- Καταχώρηση παραστατικών – ενημέρωση των βιβλίων της εταιρείας,
- Συγκεντρωτική Κατάσταση Τιμολογίων Πελατών ή και Προμηθευτών,
- Δηλώσεις Παρακρατούμενων Φόρων (Περιοδικές, Εκκαθαριστική),
- Δηλώσεις Φ.Π.Α. (Περιοδικές),
- Ανακεφαλαιωτικοί Πίνακες Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών,
- Δηλώσεις Intrastat,
- Μισθοδοσία (4-9 εργαζόμενοι με 5€ για κάθε επιπλέον εργαζόμενο), – Βεβαιώσεις Αποδοχών, Αποδείξεις Πληρωμών,
- ΑΠΔ ΙΚΑ,
- Κατάσταση Ταμειακών Ροών,
- Οργανόγραμμα της εταιρείας,
- Υποστήριξη / πληροφόρηση για προγράμματα απασχόλησης ΟΑΕΔ,
- Φορολογικός σχεδιασμός με σκοπό την μείωση του φορολογικού κόστους,
- Ετήσια φοροτεχνική / λογιστική κάλυψη με το δικαίωμα υποβολής ερωτημάτων (μέχρι 3 μηνιαίως),
- Ετήσια εξειδικευμένη ενημέρωση μέσω emails,
- Έκδοση Τελών Κυκλοφορίας,
- Έκδοση Φόρου Πολυτελείας.